Friday, December 7, 2018

მეხუთე დღე




                                                       რეფლექსია

დრევანდელ დღეს ვისწავლე თუ როგორ დავიცვათ საავტორო უფლებები, ინტერნეტში მოძიებულ მასალაზე. გამოვიყენე რუბრიკა მეწყვილის პროექტის პრეზენტაციის შესაფასებლად, შევუფასე პრეზენტაცია და დავუწერე განმავითარებელი კომენტარი.
 შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რითიც მოსწავლეს გავაკეთებინებ აქცენტს საკვანძო საკითხებზე. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ჩეკლისტი მას ხდის დამოუკიდებელ მსმენელს, პრეზენტაციის შექმნისთვის გამოიყენებს ამ ჩეკლისტის კრიტერიუმებში მოცემულ ჩამონათვალს, რაც ხელს შეუწყობს შეაფასოს თავის ნაშრომი.

1 comment:

  1. მიზანი გამომდინარეობს სტანდარტიდან ,ზოგადი შეკითხვა სწორადაა დასმული რათა რამდენიმე საგანსა და თემას აერთიანებს.თემატური შეკითხვები ღია ტიპისაა,სადაც მოსწავლეების მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარება ნათლად ჩანს, შინაარსობრივი შეკითხვა ყურადარებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე ,რათა ხელი შუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.

    ReplyDelete